Opis
W związku z realizacją projektu: „Krok w przód – rozwój i terapia", realizowanego w ramach działania XI.1.1 RPO WŁ współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego, zamawiający zaprasza do składania ofert w niniejszym postępowaniu
1. ZAMAWIAJĄCY:
Miasto Łódź - Przedszkole Miejskie Nr 114 Integracyjne, ul. Starosikawska 18, 91-754 Łódź, 42 616-00-42.
2. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie przegród akustycznych w dwóch salach w budynku Przedszkola Miejskiego nr 114 Integracyjnego w Łodzi.
UWAGA: Przed złożeniem oferty Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej w godzinach otwarcia przedszkola od 9 do 15 od pn.-pt.
Zakres prac obejmuje:
1, Wykonanie ścianki mobilnej L=5,50m x H= 2,75m Rw= 32dB – atest TB, płyty laminowane, produkt w klasie niezapalnej, manualne sterowanie elementami modułowymi, lakierowany tor, jedna sztuka drzwi przymykowych jednoskrzydłowych
2. Wykonanie ścianek działowych z zabudowy kartonowo -gipsowej o łącznej powierzchni zabudowy L=5,80 x H=2,75 , wyciszonej. Pomalowanie ścianki i wydzielonego pomieszczenia. Wydzielenie instalacji elektrycznej dla nowego pomieszczenia wraz z dołożeniem kontaktu i 2 gniazdek elektrycznych. Montaż drzwi dwuskrzydłowych (2 x 80 cm ) przesuwnymi na kasecie o konstrukcja stalowej ze stali ocynkowanej ze spowalniaczem i okuciami.
Gwarancja na ściankę mobilną i wykonane prace wynosić musi przynajmniej 2 lata.
Miejsce realizacji: Przedszkole Miejskie Nr 114 Integracyjne, ul. Starosikawska 18 91-754 Łódź.
3. TERMIN SKŁADANIA OFERT:
Wykonawca może złożyć ofertę na całość zamówienia. Formularz ofertowy (załącznik nr 1)
Kompletną dokumentację oferty należy złożyć do 30 lipca 2020 r. do godz. 15.00:
w osobiście w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Oferta na wykonanie przegród akustycznych" w siedzibie zamawiającego: Przedszkole Miejskie Nr 114, ul. Starosikawska 18, 91-754 Łódź, w sekretariacie w godzinach otwarcia (od 9.00 do 15.00),
lub
przesłać w formie elektronicznej skan kompletnej podpisanej oferty w formacie pliku PDF lub JPG na adres mailowy Zamawiającego: projekt@pm114.elodz.edu.pl w temacie wiadomości wpisując: „Oferta na wykonanie przegród akustycznych"
Termin uważa się za zachowany w przypadku doręczenia dokumentacji oferty najpóźniej w w/w terminie.
4. TERMIN REALIZACJI UMOWY:
Od dnia podpisania umowy do dnia 31.08.2020 r.
5. KRYTERIA OCENY OFERTY. INFORMACJA O WAGACH PUNKTOWYCH PRZYPISANYCH DOPOSZCZEGÓLNYCH KRYTERIÓW OCENY OFERTY. OPIS SPOSOBU PRZYZNAWANIA PUNKTACJI ZA SPEŁNIENIE DANEGO KRYTERIUM OCENY OFERTY:
Jako kryterium wyboru oferty przyjmuje się w niniejszym postępowaniu najkorzystniejszy bilans punktów przyznanych w oparciu o kryteria:
Kryterium | Waga | Maksymalna ilość punktów jakie może otrzymać oferta za dane kryterium |
Cena | 70% | 70 punktów |
Gwarancja | 30% | 30 punktów |
Suma | 100% | 100 punktów |
Łączna liczba punktów przyznana każdej z ocenianych ofert obliczona zostanie wg poniższego wzoru.
Lp = C + G
gdzie:
Lp – łączna liczba punktów przyznanych ofercie,
C – liczba punktów przyznanych ofercie w oparciu o kryterium – cena
G – liczba punktów przyznanych ofercie w oparciu o kryterium – gwarancja
Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Cena podana przez Wykonawcę jest ceną ryczałtową i obejmuje wszelkie koszty wykonania przedmiotu zamówienia.
Punkty za kryterium „Cena" (cena brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia) zostaną obliczone według wzoru:
Cena brutto najtańszej oferty
-------------------------------------------------- x 70 pkt = liczba punktów w danym kryterium
Cena brutto badanej oferty
Punkty za kryterium „Gwarancja" (30% tj. 30 pkt) rozumiane jako gwarancja na sprzęty i wykonane prace budowlane, według następującej punktacji:
- gwarancja 2 letnia – 10 pkt,
- gwarancja 3 letnia – 20 pkt,
- gwarancja 4 i powyżej – 30 pkt.
Liczby punktów otrzymane za kryterium cena oraz gwarancja, po zsumowaniu stanowić będą końcową ocenę oferty.
Wybrana zostanie oferta tego wykonawcy, która uzyska łączną najwyższą liczbę punktów (max. 100 pkt).
Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną.
6. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY:
- Oferty spełniające wymagania niniejszego zapytania ofertowego zostaną ocenione przez Zamawiającego zgodnie z przyjętymi kryteriami oceny.
- W przypadku, gdy dla Zamawiającego oferta nie będzie zrozumiała może on się zwrócić do Wykonawcy o dodatkowe wyjaśnienia lub doprecyzowanie oferty.
- Oferta zostanie odrzucona, jeśli:
- jej treść nie odpowiada treści niniejszego zapytania ofertowego,
- jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
- jest niezgodna z obowiązującymi przepisami prawa,
- jeżeli będzie ona zawierała cenę brutto wyższą niż kwota, którą dysponuje Zamawiający na realizację usługi,
Z tytułu odrzucenia oferty wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie przeciw Zamawiającemu.
7. KONTAKT Z ZAMAWIAJĄCYM:
- Osoby uprawnione do kontaktu z Wykonawcami: Iwona Wentel lub Aneta Baraniak, tel 42 616-00-42 od poniedziałku do piątku w godz. 9.00 – 14.00, e – mail: kontakt@pm114.elodz.edu.pl
- Zamawiający podpisze z wybranym Wykonawcą/Wykonawcami umowę cywilnoprawną.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyn, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty.
dodano 23-07-2020
Załączniki
- Załącznik nr 1 oferta koordynator druk [.doc, 105.50 kB] (dodano 23-07-2020)