Sposób załatwiania spraw
Elektroniczna skrzynka podawcza
Przedszkole Miejskie Nr 114 Integracyjne w Łodzi załatwia i przyjmuje sprawy dotyczące edukacji i opieki nad dziećmi, sprawy dotyczące kadr, finansów i inne... zgodnie z odrębnymi przepisami prawa.
Zgodnie z decyzją Organu Prowadzącego przedszkole pracuje w dni powszednie od 06.00 do 17.00.
Przerwa wakacyjna trwa od 01-07 do 31-08 danego roku kalendarzowego.
Dyżur wakacyjny w danym roku kalendarzowym, ustala Organ Prowadzący.
Sprawy prowadzone przez placówkę:
Edukacja
- obowiązek rocznego przygotowania przedszkolnego do podjęcia nauki w szkole,
- wydawanie opinii o dziecku,
- dzienniki zajęć,
- frekwencja,
- dokumentacja dotycząca diagnozy pedagogicznej, prowadzonej indywidualnie
- dla każdego dziecka,
Sprawy administracyjne
- sporządzanie i podpisywanie umów z rodzicami/prawnymi opiekunami o świadczenie usług przez przedszkole,
- pobieranie opłat za świadczenia przedszkole,
- wydawanie zaświadczeń, potwierdzeń wpłat, itp;
- wydawanie decyzji w sprawie obniżenia lub zwolnienia z opłat za przedszkole,
- przekazywanie informacji do rejonowych szkół podstawowych w sprawie spełniania obowiązku przygotowania przedszkolnego w placówce, dla wszystkich dzieci objętych ww. obowiązkiem,
- sporządzanie dokumentacji dla jednostek MOPS w sprawie wychowanków,
- prowadzenie rekrutacji – zarządzanie systemem informatycznym dotyczącym naboru,
Sprawy kadrowe
- prowadzenie spraw osobowych nauczycieli i pracowników niepedagogicznych,
- sporządzanie zestawień zbiorczych dotyczących budynku, bazy materialnej, ilości dzieci, wynagrodzeń pracowników na potrzeby MEN, GUS, itp;
Sprawozdawczość
- raporty finansowo-księgowe,
- raporty w bhp. i p.poż,
- zestawienia finansowe przekazywane Organowi Prowadzącemu,
- sprawy dotyczące funkcjonowania finansów placówki udostępniane są organowi prowadzącemu oraz organom kontrolującym placówkę.
Archiwum
- akta osobowe pracowników,
- dowody księgowo-finansowe,
- dzienniki zajęć,
- dokumentacja pedagogiczna,
- inne dokumenty, przechowywane zgodnie z odrębnymi przepisami prawa,
Finanse placówki
Sprawy dotyczące funkcjonowania finansów placówki, udostępniane są Organowi Prowadzącemu lub innym organom kontrolnym, uprawnionym do kontroli dokumentacji i zarządzania finansami.
Tryb załatwiania spraw:
- Przyjęcie lub wypis dziecka z przedszkola, wydawanie decyzji, opinii, zaświadczeń, sprawy organizacyjne, wnioski, skargi, inne sprawy dotyczące dzieci i funkcjonowania placówki: dyrektor: codziennie
- Odpłatność za pobyt dzieci w przedszkolu: specjalista do spraw żywienia: w ustalone dla każdego miesiąca terminy regulowania płatności, (informacja dostępna na tablicy ogłoszeń dla rodziców)
- Bieżące informacje o dziecku:
- nauczyciele poszczególnych grup,
- specjaliści (logopeda, psycholog, nauczyciel terapii pedagogicznej).
Wszystkie sprawy dotyczące działalności Przedszkola Miejskiego Nr 114 Integracyjnego w Łodzi można załatwiać ustnie lub przez złożenie pisemnego wniosku.
Sprawy załatwiane są wg. kolejności ich wpływu i stopnia pilności.
Przedszkole nie przyjmuje jako wiarygodne zgłoszeń dotyczących bardzo ważnych spraw związanych z wychowankiem przekazywanych drogą telefoniczną lub za pomocą przekazu e-mail.
Wszystkie wersje tej strony:
W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.
- 18-08-2023 - Edycja treści
- 09-12-2019 - Edycja treści
- 29-04-2015 - Utworzenie treści
Statystyka odsłon tej strony:
Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 578